۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد.

زاهدی گوید: جواب چهار نفر مرا سخت تکان داد.

اول مرد فاسدی از کنار من گذشت و من گوشه لباسم را جمع کردم تا به او نخورد.
او گفت ای شیخ خدا میداند که فردا حال ما چه خواهد بود!

دوم مستی دیدم که افتان و خیزان راه میرفت به او گفتم قدم ثابت بردار تا نیفتی.
گفت تو با این همه ادعا قدم ثابت کرده ای؟

سوم کودکی دیدم که چراغی در دست داشت گفتم این روشنایی را از کجا اورده ای؟
کودک چراغ را فوت کرد و آن را خاموش ساخت و گفت : تو که شیخ شهری بگو که این روشنایی کجا رفت؟

چهارم زنی بسیار زیبا که درحال خشم از شوهرش شکایت میکرد.
گفتم اول رویت را بپوشان بعد با من حرف بزن.
گفت من که غرق خواهش دنیا هستم چنان از خود بیخود شده ام که از خود خبرم نیست تو چگونه غرق محبت خالقی که از نگاهی بیم داری؟

۱۷ نظر:

آتشکده گفت...

دوست گرامی سلام از حضورت در آتشکده خرسند شدم. با تشکر

ستاره گفت...

سلام دوست عزیز

کامنت شما را در وبلاگ یکی از دوستان دیدم.فعلا یار دلنواز را فیلتر کرده اند و من در وبلاگ دومم با این آدرس مینویسم
با تبادل لینک موافقید ؟

ما سبزیم و .... سرفراز

رومینا صدری گفت...

سلام
خیلی نوشته ی زیبایی بود .
بعدش من آدرس شما رو اصلاح کردم تا دوباره با هم در ارتباط باشیم .
ممنون

مهسا ( خیال سبز ماه) گفت...

نیمه شب سرود میخواند
هر ستاره گلدسته ایست
از هر بام آوایی می آید
نیمه شب سرود میخواند
و این آواز می رود رقص کنان، بی پروا
این ترانه از دیوار های زندان نیز میگذرد
آری... سرود سوزناک نیمه شب
در آسمانی به پهنای شهر، به پهنای جهان
انعکاس می یابد ،زنده میشود
و شما بی خبران ...
هزاران شعله نورانی تر آفتاب شب را روشنی میبخشد،
روز را نمیبینید؟
آه..این سرود را عاشقان میدانند
عاشقان گوش بسپارید،
نیمه شب سرود میخواند....

مهسا ( خیال سبز ماه) گفت...

نیمه شب سرود میخواند
هر ستاره گلدسته ایست
از هر بام آوایی می آید
نیمه شب سرود میخواند
و این آواز می رود رقص کنان، بی پروا
این ترانه از دیوار های زندان نیز میگذرد
آری... سرود سوزناک نیمه شب
در آسمانی به پهنای شهر، به پهنای جهان
انعکاس می یابد ،زنده میشود
و شما بی خبران ...
هزاران شعله نورانی تر آفتاب شب را روشنی میبخشد،
روز را نمیبینید؟
آه..این سرود را عاشقان میدانند
عاشقان گوش بسپارید،
نیمه شب سرود میخواند....

مهسا ( خیال سبز ماه) گفت...

نیمه شب سرود میخواند
هر ستاره گلدسته ایست
از هر بام آوایی می آید
نیمه شب سرود میخواند
و این آواز می رود رقص کنان، بی پروا
این ترانه از دیوار های زندان نیز میگذرد
آری... سرود سوزناک نیمه شب
در آسمانی به پهنای شهر، به پهنای جهان
انعکاس می یابد ،زنده میشود
و شما بی خبران ...
هزاران شعله نورانی تر آفتاب شب را روشنی میبخشد،
روز را نمیبینید؟
آه..این سرود را عاشقان میدانند
عاشقان گوش بسپارید،
نیمه شب سرود میخواند....

MIMZ گفت...

سلام به شما
بازم جای شكرش باقيه كه اين جملات تكونش داد،اينم ناشی از اينه كه مثه بعضيا خودتو شعبه ی اصلی خدا رو زمين ندونی...
در كل منم تكون داد!
پاينده باشيد!

کوروش گفت...

به نام اهورامزدا
ای ایرانی برخیز ایران از آن توست!
با درود فراوان به آریاییان همیشه ســـــــــــــــبز
بیایید تا باهم و دست در دست هم پیله استبداد دینی را بشکنیم و آرزوی ایرانی آباد ایرانی آزاد را محقق سازیم!
ما همه در راه استقرار دموکراسی در ایران تلاش میکنیم اما اگر اتحاد نداشته باشیم هرگز پیروز نخواهیم شد!
همراه شو عزیز کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود!
من آماده همکاری در همه زمینه ها هستم بیایید دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
هدف ما استقرار دموکراسی در ایران و برقراری کامل حقوق بشر و آزادی بدون در نظر گرفتن هرگونه شرایط و با دید انسانیت است! و تا پای جان خواهیم ایستاد
ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم / جان من فدای خاک پاک میهنم
با وبلاگ شبنامه در راه آزادی ایران عزیزمون در حرکتم! منتظرت هستم ای سبز اندیش!
به امید ایرانی آباد ایرانی آزاد

کوروش گفت...

به نام اهورامزدا
درود!
برادر من آیا با دیگر همکاری های فراتر از دنیای مجازی موافقی؟؟؟
ما در حال تشکیل شبکه مبارزاتی در سراسر ایران عزیزمون هستیم که با استبداد دینی مبارزه میکنه و آزادی رو حق هر انسان میدونه می خواستم ببینم اگه موافقی به ما بپیوندو تو جلسات ما شرکت کن تا همه باهم به پیروزی برسیم!
شاید هم اگر توانایی و جمعیت اون رو داشتیم یک مکتب آزادی خواه به نام مکتب شیر و خورشید تاسیس میکنیم! اما فعلا فعالیت هامون در حد جلسات مطالعاتی و عملیاتی که در حال حاضر هدف کوتاه مدت بالا بردن سطح آگاهی عمومی که پیش نیازش بالا بردن سطح آگاهی فردی که ما اول اطلاعات رو جمع آوری میکنیم و بعد به زبان ساده تر و جامع پذیر تر برای مردم بازگو میکنیم! چون میدونیم بردگی ما از بی اطلاعی ماست!
و با تکیه به اهورامزدا و شعار هر ایرانی یک جنبش و رسانه شمایید سعی در آگاه سازی مردم ایران داریم!
در صورت تمایل در کامنتت اعلام کن!
به امید ایرانی آباد ایرانی آزاد

ستاره گفت...

سلام دوست عزیز

شما هم با افتخار لینک شدید

سبزیم و .... ماندگار

mohsen گفت...

سلام خیلی خوشحالم پیدات کردم لطفا لینک مت رو اصلاح کن

ناشناس گفت...

سلام
ای نسل نجیب آریانا شرمنده ز آریان نگردی

شاهنشهی جهان ترا بود در حسرت آن جهان نگردی

شمشیر جهان ستانیت کو بهر چه جهان ستان نگردی

ای ناشر علم و دین و دانش زین بیش ز جاهلان نگردی

از تنبلی و جهالت و فقر افسانه به هر زمان نگردی

ای مردۀ خواب غفلت و جهل در خاک عدم نهان نگردی

آیین خرد زمانه سازیست در رنگ زمان عیان نگردی

بردست تو نقش زندگی تست بازیچۀ دیگران نگردی

از جهد رسی همی به مقصد سست عنصرو نیم جان نگردی

شعار ما و اهداف وبلاگ جویندگان آزادی
1. گسترش آزادی بیان و مردم سالاری
2. بیان حقایق و واقعیت های عینی جامعه
3. بر ملا ساختن واقعیت های تاریخی
4. روشن سازی افکار عامه
5. گسترش و ترویج فرهنگ واقعی نه تزویری
6. انتقاد های سازنده
7. احقاق حقوق شهروندی و غیره چیز های مفید و ارزنده و با ارزش دیگر...
آیا در این راه ما را یاری می کنید؟
به امید آزادی

ناشناس گفت...

سلام
اگر دوست داشتید لینک مارا اصلاح کنید
به امید آزادی

alireza گفت...

به نام مهربانی که مهربانی را آفرید
وبلاگ بسیار بسیار پر محتوا و دلنشینی داری. خوشحال میشم اگه به وبلاگ من هم سری بزنید و با نظر خودتون راهنمای من باشید. و بسیار خوشحال خواهم شد اگر افتخار تبادل لینک را به من بدهید
سبز باشید و استوار
بدرود

آگاهی گفت...

سلام داس عزیز شاید فراموشم کرده باشی اما من شما وهمه دوستانی که باهم برای آگاهی مردمان این سرزمین در کنار همبودیم را فراموش نکردم بعلت مسایل کاری ودوری از خونه این چند ماه نتوانستم بنویسم اما حال برگشتم تا باز هم مارا تشکیل دهیم وبه مبارزه تاریکی رویم اینبار در پرشین بلاگ وبلاگی ساخته ام که فرهنگ ما را در انجا دوباره پرورش دهیم با نقد هم ادرس جدیدwww.iranmanvma1.persianblog.ir ممنون میشم اگه لینکم رو اصلاح کنی به همون اسم اگاهی

فرشته گفت...

سلام
لينكت كردم اي دوست ديرينه

ناشناس گفت...

ریدی رفت خخخ